!-- Google Tag Manager -->
  • DATA
    23 NOIEMBRIE
  • ora
    09:00 - 18:00
  • loc
    RAMADA PARC
  • oras
    Bucuresti

Conferinta

8:00 - 8:45- INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
09:00- 11:00 - SESIUNEA 1
New and old challenges for marketers
O privire asupra evolutiei media & advertising in anul pe care tocmai il incheiem si asupra tendintelor care vor urma in 2018. Cum se schimba media, ce influenteaza consumatorul si mai ales care este impactul digitalului in comunicarea dintre brand-uri si clientii lor. Participa la o sesiune dinamica alaturi de oameni cu experienta.
Online publishers’ challenges
LUCIAN LIPOVAN
HEAD OF DIGITAL CONTENT, PRO TV
Fake News: How Technology Disrupted the Truth
DRAGOS STANCA
MANAGING PARTNER, THINKDIGITAL
A call to action guide for marketers
Lorand Balint
Partner, Platypus Group
Moderator
Cristian Manafu
MANAGING PARTNER, EVENSYS
11:00- 11:30 - PAUZA DE CAFEA
11:30 - 13:30 - SESIUNEA 2
Major trends with big impact in marketing world
O incursiune in lumea tendintelor actuale, influentate de diversitatea media, de cresterea canalelor digitale si de provocarile actuale ale oamenilor de marketing si media de pe piata locala. O sesiune de prezentari care vor valida concepte si vor aduce idei noi.
E-marketing. With capital ”E”!
GABRIELA LUNGU
INTEGRATED CREATIVE LEADER, WINGS CREATIVE LEADERSHIP LAB
Current trends in creative industries
Anca Ungureanu
First VicePresident, Identity & Communication Director, UniCredit Bank Romania
What are the biggest digital trends with a huge impact?
Laurentiu Dumitrescu
Managing Director, Digital Star
Marketing Trends for 2018
Raluca Kisescu
Consultant, Trendwatching
Moderator
Claudia Chirilescu
DIRECTOR GENERAL, SPOON
13:30 - 14:30 - PAUZA DE PRANZ
14:30-16:00 – SESIUNEA 3
Behind the scenes of highly creative digital campaigns
O interpretare a creativitatii in era digitala, pusa in scena de actorii unor campanii inedite. Cum resuim sa mai fim creativi si in acelasi timp relevanti pentru publicul tinta. O sesiune de studii de caz, descusute de oamenii din spatele campaniilor.
How to find the next big idea
VALENTIN SUCIU
CREATIVE DIRECTOR, JAZZ COMMUNICATION
How to tap into the new trends and use new channels
ANDREEA BLEJAN
DIGITAL MANAGER, MCDONALD'S
How to be creative in a social media world
VICTOR OPRISAN
GROUP CREATIVE DIRECTOR, MULLENLOWE ROMANIA
RAUL GHEBA
COPYWRITER, MULLENLOWE ROMANIA
Moderator
Cristian Florea
BLOGGER, CRISTIANFLOREA.RO
16:00-16:30 – PAUZA DE CAFEA
16:30 – 18:00 – SESIUNEA 4
How to run a succesful influencer marketing campaign

O traducere ca la carte a termenului influencer marketing, facuta de specialisti in comunicare, strategie si marketing. Cum alegem influencerii, cum ii integram in campanii, care este rolul lor in mixul de comunicare si ce masuram la final. Cea mai consistenta sesiune despre implicarea influencerilor in campaniile de comunicare si marketing, realizata la un eveniment local pana acum.

Subiecte

  • Generatia Z si nevoile ei de consum
  • Ce inseamna influencer marketing
  • Tipologii de influenceri (micro/macro) si recomandari pentru utilizarea lor in campanii
  • Cu ce fel de rezultate pot veni influencerii (din business) in functie de campanii
  • Obiectivele campaniilor ce au in spate influenceri: De la awareness la sales!
  • Promovarea continutului prin influencer marketing
  • Cum colaborezi cu celebrity influencers
  • Cum masori activitatea influencer-ului (brand trackers)
  • Evolutia tracking-ului – vanity tracking versus adtrackere
  • Influencer marketing via emisiuni sponsorizate (talent shows)
  • Monitorizari si meeting-uri de evaluare post-campanie
  • Canale media relevante pentru influenceri

Vorbitori

ALINA CINCIULESCU
STRATEGY MANAGER, GLOBAL RECORDS
DENISA MIREA
PR & DIGITAL MANAGER, AVON ROMANIA SI MOLDOVA
ANDREEA LUPU
STRATEGY & INNOVATION DIRECTOR, STARCOM
Moderator
ANDREEA LUPU
STRATEGY & INNOVATION DIRECTOR, STARCOM